wtorek, 9 września 2014

Wpis na bloga rowerowego z synonimami - wstęp

{{Witajcie…|Cześć...|Dzień dobry...|Witam...} {mam na imię|nazywam się|moje imię to} {Rafał|Tomek|Grzegorz|Adam|Kamil|Łukasz} i jestem {miłośnikiem|wielbicielem|fanatykiem|pasjonatem|amatorem|zapaleńcem|entuzjastą} {podróży|wypraw|wycieczek} rowerowych po {terenie|obszarze} {naszego kraju.|całej polski.}|{Jestem|Nazywam się|Mam na imię} {Rafał,|Robert,|Tomek,|Adam,|Grzesiek,} mam {20|dwadzieścia|25|dwadzieścia pięć|26|dwadzieścia sześć|} lat i od {około|ponad|przeszło} {5|6|7|8|9} lat pasjonuję się {{wycieczkami|wyprawami|podróżami} rowerowymi.|jazdą na rowerze.|przejażdżkami rowerowymi.}|{Nazywam się|Moje imie to} {Rafał,|Robert,|Kamil,|Łukasz,|Piotrek,|Grzesiek,|Tomek,|Sebastian,} mam {23|24|22|32} lata i {odkąd|od {czasu|momentu|chwili} {kiedy|gdy}} nauczyłem się {jeździć|przemieszczać|poruszać} na rowerze, {śmigam po {terenie|obszarze}|przemierzam {różne|przeróżne} {obszary|tereny}} {naszej {pięknej|ładnej|ślicznej} ojczyzny,|naszego {pięknego|ładnego|ślicznego} kraju,} {robiąc zdjęcia,|pstrykając fotki,} {opisując|charakteryzując} {interesujące|ciekawe|fascynujące|intrygujące|atrakcyjne} miejsca {oraz|i} {testując|recenzując} {od czasu do czasu|czasami|czasem} {nowinki techniczne|nowości technologiczne} w {sprzęcie|osprzęcie} {rowerowym.|dla rowerzystów.}}
{{Postaram|Chcę} Wam {przybliżyć|opisać} {nieco|trochę} {moją pasję,|moje {hobby,|zainteresowania,}} bo chciałbym {{aby|żeby} coraz więcej {ludzi|osób} korzystało z roweru {na co dzień.|jako codziennego środka {lokomocji.|transportu.}}|spotykać na {trasie|ścieżkach|drodze} coraz większą {liczbę|ilość} rowerzystów.}|{Chcę|Pragnę} zaszczepić w Was {pasję jazdy na rowerze,|żyłkę kolarską,} {ponieważ|gdyż} {nasze społeczeństwo ciągle jeszcze jest uzależnione|{obywatele|mieszkańcy} naszego kraju ciągle są uzależnieni} od {samochodu|auta} {i|oraz} cen {paliw,|na stacjach paliw,} a przecież {tak być nie musi.|może sytuacja {wyglądać|przedstawiać się} zupełnie inaczej.}|{{Moja pasja|Moje hobby} może|Moje zainteresowania mogą} i Tobie {przypaść do gustu,|się spodobać,} {bo|ponieważ|gdyż} rower to {zdrowie|samo zdrowie} {i|oraz} tani środek {lokomocji,|transportu,} który {praktycznie|w praktyce} nie uszczupli Twojego {portfela|budżetu} tak jak komunikacja {publiczna|miejska} {czy|albo} {samochód.|auto.}} {Co Wam mogę jeszcze {powiedzieć|napisać|rzec} o {jeździe|poruszaniu się} na rowerze? Hmmm… {na pewno|z pewnością} {jadąc|przemieszczając|podróżując} na nim {czuję się|jestem} wolny, {nieskrępowany|nieograniczony} {wytyczonymi|ustalonymi} drogami asfaltowymi , {nieograniczony|nieskrępowany} {zasobnością|zamożnością} portfela ani {stanem|poziomem} {paliwa|benzyny} w {baku.|zbiorniku.}|Jazda rowerem to wolność, którą {czuje|odczuwa} się przy każdym {pokonanym|przejechanym} kilometrze drogi asfaltowej {lub|albo} gruntowej, leśnej {lub|albo} polnej {ścieżki|trasy} przez którą {samochodem|autem} nie {dalibyśmy rady|można by było} przejechać.|Jazdę na rowerze można porównać do niczym nieograniczonej {wolności,|swobody,|niezależności,} którą można przełożyć na tysiące {przejechanych|przemierzonych|przebytych} kilometrów, {setki|tysiące} {niezapomnianych|zapierających dech w piersiach} widoków {oraz|i} wielu {życzliwych|{przyjaźnie|przyjacielsko} {nastawionych|usposobionych}} rowerzystów spotkanych {na {trasie.|drodze.}|w drodze.}} {{Przeczytajcie|Przeanalizujcie} {kilka|parę} moich {tekstów|wpisów} i zobaczycie, {że|iż} {jazda|podróże} na rowerze to {fajny|ciekawy|interesujący} sposób na relaks, który dodatkowo {wpłynie pozytywnie|{dobrze|bardzo dobrze} wpłynie} na {stan|kondycje} waszego zdrowia.|Mam nadzieję, {że|iż} po {przeczytaniu|przejrzeniu} {wpisów|artykułów} na tym blogu, {wykiełkuje|wyrośnie} w Was {drodzy|szanowni} czytelnicy {niepohamowana|niepowstrzymana} chęć {jazdy|przejechania się} na rowerze.|{Przeczytajcie|Zobaczcie} moje {wpisy|opisy|artykuły} i {sprawdźcie|zobaczcie} na własne oczy jakie przygody można mieć na {trasie|szlaku} rowerowej wyprawy na przykład {nad morze Bałtyckie.|w kierunku morza Bałtyckiego.}}


 Po wygenerowaniu:
1. Witajcie… moje imię to Tomek i jestem wielbicielem wypraw rowerowych po obszarze naszego kraju. Postaram Wam przybliżyć trochę moją pasję, bo chciałbym aby coraz więcej osób korzystało z roweru na co dzień. Jazda rowerem to wolność, którą czuje się przy każdym pokonanym kilometrze drogi asfaltowej lub gruntowej, leśnej lub polnej ścieżki przez którą autem nie można by było przejechać. Mam nadzieję, iż po przeczytaniu wpisów na tym blogu, wyrośnie w Was drodzy czytelnicy niepowstrzymana chęć przejechania się na rowerze.

2. Witam... nazywam się Rafał i jestem zapaleńcem wypraw rowerowych po terenie całej polski. Pragnę zaszczepić w Was żyłkę kolarską, ponieważ obywatele naszego kraju ciągle są uzależnieni od samochodu oraz cen paliw, a przecież może sytuacja przedstawiać się zupełnie inaczej. Co Wam mogę jeszcze rzec o jeździe na rowerze? Hmmm… na pewno podróżując na nim jestem wolny, nieograniczony ustalonymi drogami asfaltowymi , nieskrępowany zamożnością portfela ani poziomem paliwa w zbiorniku. Przeczytajcie kilka moich tekstów i zobaczycie, iż jazda na rowerze to interesujący sposób na relaks, który dodatkowo dobrze wpłynie na kondycje waszego zdrowia.

Dane tekstu z synonimami:
- minimalna długość tekstu: 471
- maksymalna długość tekstu: 927
- zagnieżdżenie; kilka poziomów, różne warianty wyrazów oraz kilkuwyrazowych fraz